si.n.f.o269@gma 發表於 2024-11-11 17:49:56

ແລະຂໍ້ມູນອື່ນໆພວກເຂົາບໍ່ພ...


ຜະລິດຕະພັນນັ້ນຍັງຄົງຢູ່ໃນກະຕ່າຕໍ່ໄປອີກແລ້ວ. ຖ້າໂຄງຮ່າງການແມ່ນອີງໃສ່ລາຍການທີ່ເພີ່ມເຂົ້າມາ. ຖືກເກັບຮັກສາໄວ້ຈົນກ່ວາຕົວທ່ອງເວັບປິດ. ເພື່ອ​ກວດ​ກາ​ເບິ່ງ​ຊີ​ວິດ​ຂອງ shelf ຂອງ​. ການປ່ຽນເສັ້ນທາງລົດເຂັນທີ່ຖືກປະຖິ້ມໄວ້. ໄລຍະເວລາການເກັບຮັກສາຂອງ A. ຜະລິດຕະພັນຢູ່ໃນແມ່ນສະແດງໂດຍເວລາໃນຖັນຫມົດອາຍຸໃນບ່ອນເກັບມ້ຽນຂອງມັນ . ໄລຍະເວລາບໍ່ສາມາດລະບຸໄດ້ຢ່າງຊັດເຈນເນື່ອງຈາກຂໍ້ມູນຖືກຮັກສາໄວ້ຢ່າງບໍ່ມີກຳນົດຈົນກວ່າຈະລຶບວິທີການ . ໄປຫາເວັບໄຊທ໌ຕັ້ງຄ່າ remarketing ສໍາລັບການຊອກຫາໂຄງຮ່າງການປະຖິ້ມໄວ້ ກວດເບິ່ງການຕັ້ງຄ່າເວັບໄຊທ໌ຂອງທ່ານແມ່ນມີຄວາມຈໍາເປັນ . ຂັ້ນຕອນສໍາລັບການເພີ່ມປະສິດທິພາບ. ຂັ້ນ​ຕອນ​ຕໍ່​ໄປ​ແມ່ນ​ຜູ້​ຊົມ​ໃຊ້​ທີ່​ໄດ້​ເພີ່ມ​ຜະ​ລິດ​ຕະ​ພັນ​ກັບ​ໂຄງ​ຮ່າງ​ການ​ຂອງ​ເຂົາ​ເຈົ້າ​ແຕ່ . ບໍ່ໄດ້ສໍາເລັດການຊື້. ສໍາລັບນີ້, ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງ retarget ການປະຖິ້ມໃນ admin . ເມນູ. ໂຄງຮ່າງການເລືອກເມນູການຕັ້ງຄ່າຜູ້ຊົມຖືກປະຖິ້ມການຕັ້ງເປົ້າໝາຍໂຄງຮ່າງຄືນໃໝ່ໃນຂັ້ນຕອນນີ້ທ່ານສາມາດຕັ້ງໄດ້ . ຂຶ້ນໂຄງຮ່າງການປະຖິ້ມເປົ້າໝາຍຄືນໃໝ່ໂດຍການເລືອກຜູ້ຊົມທີ່ເຮັດການຕະຫລາດຄືນໃໝ່ໃນກະຕ່າທີ່ຖືກປະຖິ້ມໄວ້ ກຳນົດເປົ້າໝາຍໃໝ່ໃນຖັດໄປ ເລືອກເງື່ອນໄຂ .ສໍາ​ລັບ​ຕົວ​ຢ່າງ​ການ​ເກັບ​ຮັກ​ສາ​ທ້ອງ​ຖິ່ນ​ສາ​ມາດ​ເກັບ​ຮັກ​ສາ​ກະ​ແຈ​ເຊິ່ງຮວມເຖິງການເພີ່ມໃສ່ກະຕ່າທີ່ບັນລຸໄດ້ ແຕ່ຫາ ລາຍຊື່ຜູ້ບໍລິຫານລະດັບ C ກເຈົ້າສ້າງຜູ້ຊົມໃນຂັ້ນຕົ້ນແລ້ວ ເຈົ້າຈະຕ້ອງໃຊ້ . ເພື່ອຕັ້ງທຸງເພື່ອຊີ້ບອກການຕັ້ງເປົ້າໝາຍໂຄງຮ່າງການປະຖິ້ມໄວ້. ເພື່ອເຮັດສິ່ງນີ້, ເລືອກຜູ້ໃຊ້ . ເພີ່ມລາຍການໃສ່ກະຕ່າຂອງເຂົາເຈົ້າ. ຫນ້າເວັບບໍ່ລວມເອົາຫນ້າທີ່ຊື້ສໍາເລັດ (ເຊັ່ນ: ຫນ້າຢືນຢັນການສັ່ງຊື້) ຫຼັງຈາກນັ້ນກໍານົດໄລຍະເວລາເລືອກໃນໂຄງຮ່າງການປະຖິ້ມໄວ້ເປົ້າຫມາຍໃຫມ່ເມື່ອທ່ານສ້າງ . ຜູ້ຊົມສືບຕໍ່ສ້າງຕັ້ງການຂາຍຫຼືການເຂົ້າຊົມເວັບໄຊທ໌ເລືອກຄໍາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ.
https://lh7-rt.googleusercontent.com/docsz/AD_4nXc9EiOvEmI1scuxBiau2Q3bQhRZZPXYi0sv2L47O7Aw4kF1bJdV8Q_U2Ce4REl6xr2Y_2NYrMFJPJieEj6hj6oq8PAWmctS_Hpdz_vuOt7grq447b6-zHmm9EQI9VSu1q5B6pCrCHFv-RmmdqDShj4NCeNG?key=ZS_INBMhQPTYRdWnyZQxRwX_
ມັນ​ຍັງ​ປະ​ກອບ​ດ້ວຍ​ເຄື່ອງ​ມື​ການ​ພັດ​ທະ​ນາ​ທີ່​ມີ​ຢູ່​ໃນ​ນັ້ນ​(ເຊັ່ນ: ຜະລິດຕະພັນຫຼືຊື່ຍີ່ຫໍ້) ທີ່ລູກຄ້າທີ່ມີທ່າແຮງສາມາດນໍາໃຊ້ໃນເວລາທີ່ກັບຄືນໄປຫາການຄົ້ນຫາ . ເຄື່ອງຈັກເລືອກ ແລະຕັ້ງເປົ້າໝາຍໃນລາຍການ remarketing ທີ່ທ່ານສ້າງຂຶ້ນສໍາລັບຜູ້ໃຊ້ໂຄງຮ່າງການປະຖິ້ມໄວ້ ວິທີການ . ຕັ້ງຄ່າ remarketing ໃນເຄືອຂ່າຍການສະແດງ, ທ່ານຍັງສາມາດເຮັດວຽກກັບຜູ້ຊົມທີ່ເກັບກໍາໂດຍຜ່ານ . ການໂຄສະນາເຄືອຂ່າຍສະແດງ (ເຄືອຂ່າຍສະແດງຜົນ) ສໍາລັບຈຸດປະສົງນີ້. ເລືອກຕົວເລືອກເຄືອຂ່າຍສະແດງຜົນ ແລະເປົ້າໝາຍແຄມເປນເຊັ່ນ: ການຂາຍ ຫຼືການເຂົ້າຊົມເວັບໄຊທ໌ .
頁: [1]
查看完整版本: ແລະຂໍ້ມູນອື່ນໆພວກເຂົາບໍ່ພ...

一粒米 | 中興米 | 論壇美工 | 設計 抗ddos | 天堂私服 | ddos | ddos | 防ddos | 防禦ddos | 防ddos主機 | 天堂美工 | 設計 防ddos主機 | 抗ddos主機 | 抗ddos | 抗ddos主機 | 抗攻擊論壇 | 天堂自動贊助 | 免費論壇 | 天堂私服 | 天堂123 | 台南清潔 | 天堂 | 天堂私服 | 免費論壇申請 | 抗ddos | 虛擬主機 | 實體主機 | vps | 網域註冊 | 抗攻擊遊戲主機 | ddos |